Wednesday 12 October 2016

Entry #21 Tanda Badan Tinggi Toksik

Teks: Mardiana Alias
Foto: Sumber Carian Google



Cuba perhatikan gambar di atas
Badan berbau sudah tentu mendatangkan rasa tidak selesa kan?
Bukan hanya diri sendiri rasa begitu
Orang sekeliling juga berasa tidak enak

Badan berbau adalah salah satu petanda badan mempunyai toksik yang tinggi
Jom semak senarai di bawah ya

CUBA KUIZ : 20 TANDA BADAN ANDA BERTOKSIK TINGGI


1) Kerap rasa lemah, letih dan tidak bersemangat.

2) Saya mempunyai masalah untuk fokus dan menumpukan perhatian terhadap sesuatu.

3) Saya mudah mendapat selsema

4) Saya kadangkala mengalami masalah nafas berbau.

5) Hidung saya selalu merasa tersumbat dan berkahak

6) Saya mempunyai masalah bau badan yang kurang menyenangkan sekiranya tidak menggunakan deodorant.  

7) Saya kerap merasa kembung, ‘angin’ atau penghadaman yang tidak baik terutamanya selepas makan.

8) Saya mempunyai lingkaran gelap dibawah mata atau ‘eye bag’

9) Saya mudah mendapat alahan atau allergi, eczema, jerawat atau psoriasis.

10) Saya mempunyai masalah berat badan yang susah nak diturunkan.

11) Saya kadangkala tidak membuang air besar setiap hari

12) Saya kerap sakit-sakit badan.

13) Saya selalu mengalami masalah bengkak atau sembab.

14) Nak bangun pagi pun rasa letih sangat, walhal cukup tidur.

15) Kuat selera makan. Craving makanan manis je

16) Period saya pun kadang datang, kadang tak datang. Bercelaru. Rasa tak macam perempuan normal kadang-kadang.

17)Kencing pun tak lawas. Kalau terbatuk tu kadang2 terkencing sekali.

18) Kepala saya pun asyik sakit je. Migrain. Kerja banyak. Stress.

19) Kulit saya pun dah nampak kusam. Kedut-kedut halus dah mula ada.

20) Susah nak tidur malam/insomnia


Jika jawapan anda YA pada kuiz di atas, anda perlu segera DETOX!

Mahu detox dengan cara paling MURAH dan MUDAH?
Dapatkan QASEH KRISTAL SOLE, dengan hanya berharga RM60.00 sebotol hidup anda lebih tenang.

Aturan pengambilan adalah seperti berikut:

Titiskan 5ml Sole ke dalam 3 liter air minuman
Seeloknya habiskan dalam masa sehari
Kekerapan anda minum air bersole adalah lebih penting bukannya kepekatan.

Boleh juga titiskan ke dalam minuman manis seperti teh o, qoqo stevia tanpa gula, oren sunquick dan sebagainya.

Telah ramai pengguna yang berjaya Detox dengan Qaseh Kristal Sole. Berikut adalah di antara testimoni pelanggan yang berjaya menurunkan berat badan selepas sesi detox.



Cara Sole membantu menyah-toksin ialah melalui pengeluaran peluh pada tubuh badan dan juga melalui air kencing.

Mahukan DISKAUN???
Pembelian Qaseh Kristal Sole bersama rangkaian produk Qaseh Gold berjumlah RM500 anda layak menerima potongan harga sehingga 30%!

Hubungi Kak Mar segera!
011-15226503




No comments:

Post a Comment