Saturday, 13 August 2016

Fahami Sistem Bisnes Modal Rendah

Teks: Mardiana Alias
Foto: Mardiana Alias


Bismillah
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca yang budiman
Semoga sihat semua dan dimurahkan rezeki oleh-Nya
In Shaa Allah
Aamiin

Hari ni Sabtu kan?
Cuti atau kerja?
Best kan kalau kita cuti tapi duit tetap masuk dalam akaun bank kita?
Sambil goreng ikan kat dapur pun, duit boleh masuk dalam akaun
Fuhhh...!
Boleh ke? Macam mustahil je bunyinya tu

Percayalah wujud sistem bisnes yang begitu
Bisnes modal rendah
Risiko juga rendah
Peluang luas
Kos pemasaran juga rendah

Apa anda perlu buat?
Cuma perlu fahami sistemnya kemudian terus mulakan langkah
Jangan pula berbisnes tanpa ilmu
Tanpa fahami dahulu bagaimana sistem nya ya
Dan janganlah pula terpesona dengan jumlah pulangan yang BESAR tapi memerlukan kita mengeluarkan modal yang BESAR juga!

Mula dengan yang kecil
Buat dengan ilmu dan tanpa henti
Anda akan nampak HASILnya
CEPAT atau LAMBAT itu sahaja persoalannya!

Andai ada suri yang ingin ADA DUIT POKET BULANAN,
Tapi risaukan tentang MODAL,
Anda KENA HUBUNGI saya segera
Lagi lama anda fikir, lagi lambat duit poket anda masuk nanti.


Perkenalkan sistem BISNES MODAL RENDAH
Anda pasti tak akan rugi?
Nanti dulu! Jangan percaya sebelum anda betul-betul fahami sistem ni ya
Izinkan saya beri penerangan pada anda dahulu
Kemudian anda buat keputusan ok?

Anda pilih salah satu
Penerangan melalui EMEL, WHATSAPP ataupun jumpa saya di CHERAS.

Anda SMS saya dengan kata kunci QASEH301, saya akan balas sepantas kereta lumba FORMULA 1

Saya tunggu ANDA!

Sekian dulu. Jumpa lagi nanti ya!


Suka Kongsi Peluang Niaga
Mardiana Alias
Konsultan/Stokis
Qaseh Gold Cheras


No comments:

Post a Comment